در حاشیه نامه آقای قالیباف:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم"
"جوانان انقلابی و دلسوز ایران عزیز...."(1)

می پرسم ... این "جوانان انقلابی و دلسور ایران" چه کسانی اند؟ کجایند؟ چه ویژگی هایی دارند؟ چه مرامی دارند؟ پاتوق یا مقر یا دقتر یا حزبشان کجاست؟...

چرا می کوشیم با هویت های جعلی و تاریک، در صحنه سیاست -که الزاما باید شفاف و آشکار متعین باشد- بمانیم؟! چرا از انصاف خود خبر نمی گیریم و چرا بر مسیر صداقت گام نمی گذاریم؟

برادرجان! لازم نیست همه چیز را خود تو بدانی؟! ولی لازم است مشاوران دانا و صداق و صدیق،  به کمک بخوانی عرصه سیاست وری را...


(1) با پوزش ژرف ار خواننده گرامی. از درج اصل نامه که -در صورت لزوم، در رسانه جات قابل رد یابی و بازیابی است- به گمان من  مهوع بود معذور شدم.