احساس تنفر !

از همه کسانیکه قلم در دست دارند و نمی نویسند، تریبون دارند و نمی گویند، صدایی دارند و خبگی پیشه کرده اند، کلاس دارند و درس نمی دهند..... درد مردم را،... بیزارم و احساس تنفری عمیق و عجیب پیدا کرده ام....

از کسانیکه دروغ های بزرگ را می شنوند و معرعن، از کنارش رد می شوند و به نام مردم از سکو ها و پله ها و نردبان ها بالا می روند... از وزیر و وکیل و رئیس،....

"دیهیم" همچنان بر سر"خشایار"ها درخشان باد!

در جانکاه در جان ما....

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با عذرخواهی بابت از دست دادن موقعیت گلزنی در بازی با پرتغال از مردم درخواست کرد اگر قصد فحاشی دارند او را خطاب قرار دهند نه خانواده‌اش را.
********
در درخواست این بازیکن تیم ملی چه درد جانکاه  اخلاقی، فرهنگی، دینی، اجتماعی، شخصیتی، و روانی نهفته است؟....  که
                                        هیچ به فکر مرهمش نیستیم؟!.....