همه جا هست اسمت، و مرامت نه!

                                         که مظلوم هستی، به حقیقت مظلوم!...

                                                   آن هم در میان ما مدعیان دوستی و دوستداری...

*****************

دل یاری نمی کند از چند و چول محتوا و منش و روش برخی هیأت ها بنویسی. بالاخره هرچه هست نام حسین محور کار است، علیه السلام.

ولی با خود می اندیشم : اگر حسین به مرام و معرفت و انسانیت دعوت کرده است، و حالا کسانی هستند که از نام حسین(ع) نان بر می آورند، و زیر علم او نام خود بر می افرازند، و از جانسوزی ای که بر او رفت، هرای خویش می کنند....، شوریدن بر این،  نه آیا لبیک به حسین (ع) خواهد بودن؟!