از خذف سیاست که می نویسم احساس بدی پیدا می کنم. بس که سقف سیاست در جامعه ما پست است...

چه می کشند آنهایی که مجبورند از این راه امرار معاش کنند، اگر عقل معیار مند داشته باشند؟!...