بی شک هر قوچانی در هر کجا که هست، دغدغه اعنلای شهرش را دارد. اصولا شاید بتوان گفت امروز ذهنیت شهروندی به سوی دغدغه مندی و احساس مسؤلیت و نیاز به ایفای نقش فعال در ساختن جامعه و از این طریق، رسیدن به نوعی خود یابی و رضایت درونی گرایش دارد. یقین داریم که همشهریان عزیز دل در گرو رشد قوچان دارند. از طرف دیگر، رشد با انفعال بدست نمی آید. از این رو خلاء فضایی که در آن بتوان به گفتگو نشست، مسایل را به تماشا گذاشت و یک هم اندیشی روزانه در باب ابتلائات و اشکالات شهر و. شهرستان تمهید کرد، حس میشد و میشود.....
نقد _ روشمندانه و معطوف به معیار علمی_موجب اعتلا؛ و نقد پذیری، تقوای"مسؤلیت" ما است.
ساختن جامعه عزم همگانی می خواهد.
همه باید باشند. همه باید بخواهند. همه باید ببینند. همه باید بشنوند، مگر کژی ها راست آیند...