حیف که به تجربه دریافته ام "همه" یا "هر" بوی غیر منطقی بودن می دهند... و فهمیده ام که "برخی" و "بعضی" کلمات طلایی ای هستند که زیب و زینت و فراغ بال گوینده توانند افتاد...

اگر اینها نبود می گفتم همه نشست ها و اجتماعات و دفتر ها و دکان ها که من می شناسم، خر خانه اند!  ... از دفتر دبیرستان تا دفتر آخرین مقام یک شهر...