من نمی دانم جناب رئیس جمهور در چه حالی اند و کدام دغدغه ها روی دوش او و کدام حرف ها روی شینه اش سنگینی می کنند...؟!

ولی می پرسم در برابر این همه نقد و انتقاد که به ایشان می شود - و البته هیچ ایرادی هم بدان انتقاد ها نیست که حق هر شهروندی است که دیدگاه و نقد و نظر خود بگوید- بقیه هیأت دولت و وزیران و معاونان و رأسای سازمانها و استانداران و ...  چه شرم حضوری دارند که نمی توانند از دولت خود و از سازمان خود  و از رئیس خود که نماینده حقوقی تصمیمات آنها هم هست، دفاع کنند و دفداع نمی کنند؟! و مگر از این میانه فقط "آشا" است که  با تریبون آشنا است؟!