در جامعه من با آدم ها مانند ریگ رفتار می شود. می توانم گفت ما نه جامعه، که ریگستان داریم. یا درست تر و ملموس تر، آدم ها در جامعه من ، به رمل ماننده می شوند بدست گروه ها و جریان ها و قدرت ها.... هر روز به شکلی و هر دم در جایی جز آنچه خود مردم می خواهند باشند، خواسته می شوند...