این روزها لابد شهردرای محترم است که مشغول جدذول گذاری در آخر روستای هی هی است. کاش می توانستند این جدول گذاری را تا آخر دامداری ها ادامه دهند و خیابان فقیر را  با جدا کردن از روان آب های کنار گذر که به جاده می زنند و آسفالت را در درازنای زمان به هم می ریزند، سامانی بخشند و خلایق برای یکبار هم شده آسفالتی روان و راحت ببینند!